2 juni 2018

Hey June! & mijn eerste giveaway

Juni is gearriveerd en hoe toepasselijk is het om deze maand in te zetten met een blog waarin een patroon gebruikt wordt van Hey June! Maar de titel van dit blogbericht verraadt meer. Mijn eerste give-away is een feit. Lees verder en wees er snel bij, want maandag wordt de winnaar al getrokken!


Tijdens mijn eerste naaidag ooit, georganiseerd door Ansje Handmade, kocht ik dit stoere stofje van Lillestof. GOTS-certified you know, dus helemaal verantwoord :-). In mijn hoofd werden het achtereenvolgend een #isasweater, een #sienjurk en een #lenadress, maar met het stijgen der temperatuur werd het een steeds luchtiger idee. Eindigend met deze stoere racerback dress, een gratis (!) patroontje van Hey June, wat - in ieder geval in mijn brein - mooie matcht met de stof.



Dé aandachttrekker van het patroon is toch wel de zogenaamde 'racerback', met daaronder wat rimpeltjes om er een damesachtige draai aan te geven. Ik weet nog waar ik voor het eerst op dit patroontje stuitte, bij anu*miki, al zes jaar geleden zag ik bij het terugzoeken. Toen had ik zelfs nog geen dochter! Goed blijven hangen dus :-)



En nu naar de give-away! Mijn plekje in de digitale wereld maakt me met regelmaat best blij :-) En hoewel cijfertjes niet het plezier bepalen, leek het passeren van de grens van 500 volgers op Instagram mij een mooi moment voor een kadootje. Ik mag van de webshop Ansje Handmade een meter stof naar keuze weggeven. Hoe? Dat zie je op mijn instagramfeed, welkom!

Ik laat jullie achter met wat plaatjes van mijn blije meisje, dat vinden julie vast niet erg :-)





3 opmerkingen:

  1. It is such a sweet little dress. Perfect to play during hot summer days. The colour looks amazing on your girlie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi jurkje en toffe foto's! Proficiat met je 500 volgers op ig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jurkje en wat wordt je meisje al groot!

    BeantwoordenVerwijderen