22 oktober 2018

Mijn eerstgeborene - STIK BELGIQUE 2018 #4

Normaalgesproken zou ik hier vandaag iets anders bloggen. But life happened en mijn planning was iets te optimistisch. Dat hebben jullie toch ook weleens? Daarom vandaag een berichtje waarvan de foto's al gemaakt werden. Ik wilde even met dit blogje wachten, omdat ik eigenlijk het plan had om elke week een andere ontwerper/blad te kiezen, maar de realiteit haalde dus me in ;-)


Maar met niet minder genoegen presenteer ik u mijn eerstegeborene! Ook hij kwam nog maar één keer aan bod op dit digitale stekje. Hoog tijd voor meer van hem, want wát was het leuk om samen foto's te maken! Hoewel ik dacht dat het niet echt zijn ding zou zijn, verraste hij me door heel leuk samen te werken en ontspannen en spontaan voor de lens te staan. Echt genieten!


Het patroon is een herhaling van zetten: de Mitch Swaeter van LVM. Een paar centimenters verlengd voor zijn lange lijf, en het zit hem als gegoten. Fijn als een patroon zo goed werkt! Het stofje komt uit de voorraad en kocht ik ooit bij Mamarieke. De boordstof matcht perfect en is ook uit de stash en haalde ik bij Domburg Textiel in Rotterdam. De beproefde combi blauw & blond geeft weer een mooi resultaat ♥


Ik ben benieuwd wat mijn medeblogsters er weer van maakten! Zo veel inspiratie elke keer...





17 opmerkingen:

  1. Supertoffe trui! Fijn dat je nog mag naaien voor je zoon, soms krijgen ze op die leeftijd een heel eigen willetje hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pasvorm, kei schoon stofje! Echt heel tof, dat zal een fiere zoon zijn 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk stofje. De kleuren staan hem inderdaad heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie, hij staat hier echt super mee. Ook leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad leuke combinatie en wel super dat hij nog op de foto wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij doet dat poseren inderdaad heel goed! Mooie trui! Het moet niet altijd heel speciaal zijn. Soms is een normale trui meer dan genoeg :-)! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! Zo is het eigenlijk ook wel. Heerlijk zacht, precies op maat en matchenden met je ogen, wat wil een zoon van 13 nog meer 😜

      Verwijderen
  7. Wat ben ik blij dat je plan in de soep draaide en we hem te zien kregen.
    Ik ben helemaal van hetzelfde gedacht al Anske, we maken het vaak al te speciaal in ons hoofd, wat is er in godsnaam mis met een mooie, normale trui. Bij deze; ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank, dank! Ik ben overtuigd, niet mis mee 😉. Sterker nog, een trui met fans, een koningsleven voor deze trui 🙌

      Verwijderen
  8. Zalige foto's van je oudste zoon in een prachtige trui. Zo leuk hé voor tieners te mogen naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij staat inderdaad heel goed met blauw :) Leuke sweater en spontaan model; dit kon niet mislopen :)

    BeantwoordenVerwijderen